Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

Ny kille ;]

Av Jenna Penna - 28 oktober 2012 15:10

Hej!


Tack för att ni läser min blogg! Mitt rekord i läsare är 17 st på en dag!! Jag vill såå gärna slå det! Det hände den 12 agusti! Försök att hjälp mig! Amen, tillbaka till rubriken då ;] Min nya kille på stardoll heter coola_smile och han är heeeeeelt awesome!! Om ni kollar in hnm på stardoll så kan du bli vän med han!    Nu ska jag chatta lite med emilia40510mode och puffy-panfu. All text som är understruken är namn på saker, sök gärna på dom/det! Här kommer en kul bild, hejjdå hare gött!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenna Penna - 29 december 2012 19:21

Hej!  Hm... Vad ska jag skriva idag då? Jo men på stardoll. Titta in till mitt album! Alla skriver något med "årsbok". Hahah, har varit lite osocial på stardoll den senaste tiden så.. Någon som vill berätta vad det är? Hihi! Tillbaka till mitt albu...

Av Jenna Penna - 25 december 2012 12:34


Hej!  FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT FÖR ATT NI SUTTIT OCH KOLLAT PÅ MIN BLOGG NÄR JAG INTE UPPDATERAT! Jag har fått en ny mobil i födelsedagspresent och försökt fått in bloggplatsen via mobilen men det gick inte   På stardoll har jag inte heller varit...

Av Jenna Penna - 26 oktober 2012 20:12


Hej på er gubbar och gummor ;] Hur mår nu idag då? Irl:Jag har loov nu!! Det blir party imörrn! Min kompis håller den. Jag ska vara en dö häxa xD! Sd: det har inte hänt så mkt på stardoll, har inte varit inne på en dator på 3 dagar för hade dataför...

Av Jenna Penna - 20 oktober 2012 18:35


Hej! nu ska jag skriva en tråkig sak så om ni läser dehär så ska ni sitta ner! Jag är inte så sugen på att logga in på stardoll längre! Det känns lite konstigt men det är så att jag känner mig fokuserad på livet.. Det är påväg att hända en sak nu och...

Av Jenna Penna - 18 oktober 2012 09:42


 Hajj! Jenna hääär, live från skooolan. Har inte fått några frågor än   ledseen. IRL: sitter i skolan och chillar me några av mina bääästa vänner      . Hur mår mina favvo tjejer/killar idag dåe?   . Aja, ska ha tyska nu så.. vi ses! kramizar jenna...

Presentation


Tack för att ni besöker min stardoll blogg, ge mig gärna frågor om ni undrar över något på stardoll eller här på bloggen :] tack!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards