Alla inlägg den 29 december 2012

Av Jenna Penna - 29 december 2012 19:21

Hej! 

Hm... Vad ska jag skriva idag då? Jo men på stardoll. Titta in till mitt album! Alla skriver något med "årsbok". Hahah, har varit lite osocial på stardoll den senaste tiden så.. Någon som vill berätta vad det är? Hihi! Tillbaka till mitt album då, i februari ska jag försöka uppdatera min "tidning" jennamagazin! Jättetrevligt att ha lite kändisar och sånt. Den är på engelska men ni kanske kan ta hjälp av någon om ni skulle ha lite svårt med engelska eller något! Tidningen jennamagazin handlar om kändisar och lite pinsamma saker och intervjuer från olika som andväner stardoll! Jag hoppas att du kan kolla in. Just nu så har vi en tävling om en kändis riktiga namn, kan du det och du är först av alla att kunna det så kan du vinna något jättefint! Nu ska jag pyssla lite till med "jennamagazin".  Vi ses! 

Hajjjdåe   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tack för att ni besöker min stardoll blogg, ge mig gärna frågor om ni undrar över något på stardoll eller här på bloggen :] tack!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards